Samochody

S1 Sportback

Już sama nazwa może przemawiać do miłośników marki bo S1 to oznaczenie kultowej, B-grupowej rajdówki z lat 80. Audi nie mogłoby więc stworzyć modelu S1 bez napędu na cztery koła. Tak głupi błąd poczyniono w przypadku Volkswagena Polo R WRC Street, które mimo wyglądu i nawiązania do zwycięskiej rajdówki nigdy nie będzie kultowym modelem. A takim może stać się Audi S1 Sportback.

S3 Sportback

Wspaniale brzmi, świetnie przyspiesza i dysponuje ogromnymi rezerwami przyczepności. Jak by tego było mało, Audi S3 zaskakuje też... komfortem i oszczędnością. W cyklu mieszanym z baku ubywa niecałe 10 l/100km. Sprawdzamy, czy w Ingolstadt powstał perfekcyjny "hot hatch".

A4 Avant

Czwarta generacja modelu produkowana w latach 2007-2015. Tradycyjnie, pod względem stylistycznym model B8, zaprojektowany przez Juliana Hoeniga, stanowił koncepcji swoich poprzedników, z wpływami coupe A5. Zwiększyły się za to nieznacznie jego rozmiary. Samochód został zbudowany na zmodyfikowanej płycie podłogowej VW Group MLB B.

A6 Alloroad quattro

Wypada zacząć, że oba samochody nie są swoimi bezpośrednimi konkurentami. XC70 bliżej do mniejszego brata A6 Allroad czyli A4 Allroad, a opisywane w tym artykule duże uterenowione Audi tak naprawdę nie ma bezpośredniego rywala grającego w tej samej lidze. Nie zmienia to faktu, że oba samochody są absolutnie topowymi przedstawicielami klasy uterenowionych kombi.

S8 Plus

 

A to oznacza nie mniej nie więcej, że w tym przypadku mamy do czynienia z modelem o najwyższym momencie obrotowym spośród wszystkich produkowanych serynie aut w stajni Audi, włączając w to nawet R8 V10. To zasługa zmienionego oprogramowania zarządzania silnikiem, podwyższenia prędkości obrotowej, zwiększenia ciśnienia doładowania i modyfikacji zaworów wylotowych. Dla porównania „zwykłe” S8 ma moc 520 KM i moment 650 Nm.

RS Q3

Audi RS Q3 to najsłabszy, najtańszy i najwolniejszy (biorąc pod uwagę czas rozpędzania się od 0 do 100 km/h) samochód spośród obecnie oferowanych Audi ze sportowej rodziny RS. RS Q3 to także pierwsze i do tej pory jedyne auto z serii Q, które doczekało się najbardziej ekstremalnej odmiany. Czy w związku z powyższym zasługuje ono na to, aby dumnie nosić na przednim grillu ten wielbiony przez wielu emblemat?



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl