Seria 3 gran turismo
Gdy w 2009 roku BMW pokazało światu produkcyjną serię 5 z dopiskiem Gran Turismo, posypały się słowa krytyki. Z podwoziem większej serii 7 związano przerysowane nadwozie dwubryłowe, maskując się nazwą nowego segmentu PAV (Progressive Activity Vehicle). Sam model 5 GT z powodu nietypowej stylizacji w wielu mediach przekreślono już na starcie. Rynek zweryfikował jednak te prognozy, a marka BMW po 4 latach znowu zaskoczyła – przy rozszerzaniu gamy modelowej kolejny raz sięgnięto do symbolu GT, tym razem przy serii 3.
Seria 4 Cupe
Sportowe coupe klasy średniej (segment D) produkowane od 2013 roku. Model, którego zapowiedzią była prezentacja prototypu o nazwie Concept 4 Series Coupe, został wprowadzony do oferty marki jako zastępstwo dla Serii 3 Coupe (E92). W przeciwieństwie do swojego poprzednika, Seria 4 jest samodzielnym modelem, a nie tylko dwudrzwiową wersją Serii 3. Oba samochody łączy jednak wiele rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych, np. zbudowano je na tej samej platformie podłogowej (F30). Seria 4 dostępna jest również w wersji cabrio. Jej topową wersją jest model M4.
Seria 5 turismo
Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu. Na rynku debiutował on w 2009 roku (w Europie samochód jest dostępny od 2010 roku). Głównym odpowiedzialnym za zaprojektowanie nowego BMW 5 jest Adrian van Hooydonk, szef designerów marki, jednak duży udział w pracach nad stworzeniem auta miał też Polak, Jacek Frohlich. Stylistycznie nowa „Piątka” nawiązuje do bardziej tradycyjnego wyglądu BMW. Model dostępny jest w wersji sedan (F10 – tak nazywa się płyta podłogowa, na której go zbudowano) oraz kombi (płyta podłogowa F11).
Dodatkowa para drzwi, powiększony rozstaw osi, a do tego luksusowe wyposażenie, to elementy typowe dla niemieckiej marki. Fani BMW serii 6 mogą teraz nabyć ulubione coupé w praktycznej, 4-drzwiowej odmianie.
Seri X4
BMW w ostatnich latach mocno rozszerzyło ofertę crossoverów, a najnowszym z nich jest BMW X4. Nie da się ukryć, że to mniejszy brat bardzo popularnego i trafionego modelu X6. Jeśli on odniósł tak wieli sukces rynkowy, to co stoi na przeszkodzie by X4 dokonało tego samego?.
Seri M5 Limuzyna
Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu. Na rynku debiutował on w 2009 roku (w Europie samochód jest dostępny od 2010 roku). Głównym odpowiedzialnym za zaprojektowanie nowego BMW 5 jest Adrian van Hooydonk, szef designerów marki, jednak duży udział w pracach nad stworzeniem auta miał też Polak, Jacek Frohlich. Stylistycznie nowa „Piątka” nawiązuje do bardziej tradycyjnego wyglądu BMW. Model dostępny jest w wersji sedan (F10 – tak nazywa się płyta podłogowa, na której go zbudowano) oraz kombi (płyta podłogowa F11).