Cayenne turbo S
Jeśli lubisz ekstremalne, najmocniejsze, najdynamiczniejsze, po prostu najszybsze wozy to ta wersja Porsche Cayenne jest dla ciebie. To poliftowe Turbo S. Ma nowe ledowe reflektory, smuklejsze tylne światła i wzorowaną na tej z 918 kierownicę. Ale najbardziej poprawiono agregat, który pulsuje pod maską.
Carrera 911
Wszystko się zmienia. Nawet Porsche 911. Najnowsza, siódma generacja oznaczona wewnętrznym kodem 991 jest większa, mocniejsza, lżejsza i... bardziej oszczędna. A czy została zadziorna?
918 spyder
Porsche aż cztery lata podsycało atmosferę wokół produkcji najmocniejszego w historii marki seryjnie produkowanego samochodu. Wszystko zaczęło się w 2010 roku, kiedy na salonie genewskim zadebiutował koncept 918 Spyder. Dziś jego istnienie jest już faktem, bowiem przed kilkoma miesiącami ruszyła seryjna produkcja. Słowo seryjna w jego przypadku jest nieco na wyrost, bo w rzeczywistości do klientów ma trafić tylko 918 sztuk modelu, a w dodatku pojazd jest składany ręcznie.
Panamera
Przypominający „911-tkę” klasyczny przód (nieco szerszy niż w oryginale) chyba lepiej pasuje do widocznego na naszym zdjęciu pana w kasku, natomiast reszta, masywna sylwetka zakończona niezbyt zgrabnym tyłem, zapewne prędzej przypadnie do gustu elegantowi pod krawatem. Wszak w jego środowisku najbardziej liczy się prestiż, a tego szerokiej (1,91 m) i długiej (niemal 5 m!) Panamerze z pewnością nie brakuje.
Macan turbo
Oto jeden z najbardziej oczekiwanych SUV-ów ostatnich lat. Bazuje technicznie na Audi Q5, ale ma niespotykane w tej klasie walory jezdne. Daliśmy się porwać 400-konnej wersji Turbo i jesteśmy już w pełni przekonani, że Macan to rasowe Porsche